Yatzy.

Ja, nu är det hög tid för den här otroliga comebacken, eller vad säger ni? Jag gör ett litet gästspel (på min egna blogg) ikväll och återkommer ordentligt i nästa vecka. För nu under helgen kommer jag inte ha tillgång till Internet, då jag kommer att befinna mig i Dalarna och bli lomhörd. Här sitter jag och fryser i mitt gamla flickrum, det är ett så kallt hus må jag säga! Inte kallt i den mening att det är en kylig stämning eller att inredningen känns isig och vass, utan bara rent temperaturmässigt så är det inte okej! Jaha, vad händer annars? Jag är student igen. Alltid. Numera i Göteborg (jag fick min revansch 4 år senare!). Wohoo. Pluggar ett masterprogram som heter så mycket som Strategic Human Resource Management & Labour Relations. Då kan man ställa frågan: what is this? Och du, det tänker jag inte gå in på här. För det kräver många ooooord. Och dessa ska vi vara rädda om, vill inte tråka ut läsaren (du!). Jag känner mig så seriös nuförtiden, vad hände med 21-åriga Miccha som hade fylleinlägg om knäppa grejer? Hon försvaaaaann. The outer space. Men jag hoppas att du kan stå ut med en seriös och trölig blogg också.

Kommentarer
Postat av: camilla

du är ALDRIG tråkig!

2010-09-16 @ 23:38:38
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi får ta och locka fram 21-åringen någon dag... Typ nästa helg kanske, hehe!?

2010-09-17 @ 13:07:11
Postat av: victoria

Jag kan absolut stå ut med en tröökig blogg :) Kul att du är tillbaka och skriver, jag har saknat dig.

Har du vägarna förbi ulricehamn igen så hör av dig. Är hemma till och med vecka 41 nu.

KRAM

2010-09-17 @ 17:55:04
Postat av: ekot

håller med cammen, du är aldrig någonsin tråkig!

2010-09-19 @ 15:30:49
Postat av: Davida

Gött å ha nö å läs

2010-09-20 @ 11:14:32
Postat av: Mikaela

Åh, vad fint!



Och Victoria, jag kommer att vara i Ulricehamn den 3 okt (en söndag), är du där då med?

2010-09-22 @ 16:54:51
URL: http://kompanjonen.blogg.se/
Postat av: victoria

Ja visst sjutton kommer jag vara här.

Här får du mitt nummer så är det bara att höra av sig.

0730-814486

2010-09-24 @ 14:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0