Koktid: 5 min.

Mästarnas Mästare är utsedd. Åh, vad jag har följt detta program! Min tisdagstradition. Hejade på Louise Karlsson, men aah, Armand var grym med.  Jag och brudarna har haft en supergo helg i Kalmar, sju tjejer på en etta; jag är impad. Eller vad säger du, Malin? Jag fick ett städryck precis, så nu doftar det gott här. Håller på och packar väskan för resa till Ulricehamn imorgon. Ha men. Vad mysigt det ska bli med påsk. Jag ska mumsa ägg och umgås med de bästa. Och rensa i gårdshuset! Mina föräldrar har nämligen ett extra hus som är överbelamrat med grejer. Vi tänkte tömma och göra iordning, hyra ut under sommaren. Voilà! Men de behöver mina rensnings-skills, hehe. Pappa vill spara allt. Vi har nog 20 par skidor uppe på vinden...

Äggtokig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Malin säger gött och är impad!

2010-04-09 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0