Så sa älgen.

God morgon,
jag kan verkligen rekommendera Hagabadet, det är ett jättefint ställe, jag och Helena gick runt och relaxade hela tiden (förutom på gymmet) i våra vita badrockar och vita tofflor. Jag hade en 80-minuters ansiktsbehandling så efter det var man helt mör och avslappnad i hela kroppen. Så fick man en massa fina krämer, rengöring, enzymscrub (inte korn, det är inte bra! Aha) och grejer från Nimue som ansiktet inte kan leva utan. Tyvärr kostar produkterna skjortan så jag kunde inte köpa några. Men man blir ju sugen.

Jaaa, åh, jaa, jag klarade tentan! Lycka! Nu har jag en sista kvar, som är den 20 mars. Sen finito. Så idag blir det pluggpluggplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0