Till landet.

Om ett par timmar tar jag tåget till the countryside till Jennifer och Robert (och en go hund!). Vi blir några stycken från den gamla klassen i Jönköping som ska hänga, roligt! Man ses alldeles för sällan då alla är utspridda i landet. Tyvärr tappade jag min kamera på juldagen (inte på grund av fylla utan snöslask som gjorde hål i min papperspåse som jag gick runt och bar på av någon konstig anledning... jo, just det, vi hade bytt julklappar tidigare på kvällen, så jag hade en liten samling med grejer), så det är tragiskt öde min gamla vän råkade ut för; ensam lämnad på en väg i en snöhög (förmodligen). Tills vidare blir det en fotofri blogg, men inte så länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0