I am scatman.

Wohooo, vi var ute en sväng på Styrbord Barbord igår, den där båten som ligger vid Kungsportsplatsen du vet. Först kollade vi på Melodifestivalen, yeah, vad härligt att Salem al Fakir gick vidare till final! Det blev en lugn kväll ändå, så känner mig ganska pigg idag. Pluggar lite, hänger lite, rensar förråden. Jag älskar att rensa! Bland allt från mat till kläder och smycken. Ut med det gamla! Inte nödvändigtvis in med det nya, men det är så gött att inte ha en massa onödiga prylar som bara ligger. Som mina närmsta vänner vet så var jag tokig i att köpa småsaker för ett par år sedan. Detta beteende är totalt borta! Jag lovar. Det enda som jag fortfarande måste köpa är PEZ-figurer. Nu är det närmare sjuttio stycken... Om någon är intresserad av utställningen så bege er till Sanatorievägen i Ulricehamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0