Hoppla.

Tillbaka till skrivbordet. Nu närmar sig tentan med stormsteg (onsdag! ONSDAG!). Har haft ett mysigt dygn ute på landet, imorse fick jag prova på att rida (eller snarare sitta i sadeln och få hästen att gå i lugn takt). Wihoo, har inte suttit på en häst sedan sommaren -94 ungefär så detta var något nytt för mig. Kul! De lever ett riktigt lantliv, Jennifer och Robert, blandat med modebranschen då hon läser på Textilhögskolan i Borås. Lantligt modern. Så har hon precis köpt en Mulberryväska, åååh den var underbar! Ni som känner mig vet att jag har velat ha en i hur många år som helst, men jag vill inte ha prislappen. Det kommer att sluta med att jag köper en ny dator istället för en snygg handväska... eller? Så, idag är det Alla Hjärtans Dag, det firar jag med vietnamesisk mat och PDF-filer om aggregate demand samt diverse formler. Nej, jag är faktiskt inte alls bitter, jag och mitt hjärta kan mysa alla andra dagar, dock inte tre dagar innan superviktig tentamen, baaah. Jag hoppas att du har en go dag!


Bild lånad härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0