{}

 Jag måste säga att jag verkligen gillade Till Vildingarnas Land, även om den var heeelt ja, kan inte sätta ord på det. Men riktigt mysig och hjärtskärande, bra soundtrack också. Så gillar jag Forest Whitakers röst. Idag ska jag plugga och sen är utgång planen för ikväll. Inte många helger kvar i Göteborg för mig nu eftersom vi flyttar ut från denna goa lägenhet den sista februari. Därför gäller det att passa på att gå ut i stan nu. Baaaooo! Därefter blir det myyyys på 40 m² med Peter. Sen bär det iväg till havet... mer om detta senare.


Kommentarer
Postat av: camilla

vem var forest?



party party ikväll!

vart är min drink?

2010-02-06 @ 16:34:01
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ira!

2010-02-07 @ 16:57:00
URL: http://kompanjonen.blogg.se/
Postat av: Sandra L

åhh jag såg den filmen i helgen, fällde en liten tår!!Den var ju ljuvlig, knepig och enkel. Jag gillart...och dig med:)

2010-02-11 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0