Das Auto.

Åh, jag älskar att säga det. Das Auto. Vorsprung durch Technik. Vara en uttråkad tysk. Så långt sträcker sig mitt bilintresse. Igår tittade vi på just bilar. Jag hoppas innerligt att min käre man kan ta ett beslut snart. Det viktigaste är ju att man kan transporteras smidigt. Jag är trött på att åka kommunalt (jag vill inte ens tänka på hur mycket pengar jag har lagt på Västtrafik och SJ)! Han vill ha en Audi men jag menar att det får han köpa när han får en 40-årskris eller dyl. Det blir nog en Volvo S40 (tycker jag!). Efter denna bilpärs gjorde vi en god middag och hängde med Therese & Daniel, mysigt. Imorse när jag åkte tillbaka till Göteborg tog det summakardemumma 2½ timma dörr till dörr. Galet lång tid! Vill köra bil NU.

Kommentarer
Postat av: Davida

Dude. Ta ett råd. Försök inte bestämma över sådana viktiga saker som en killes bil. Det kommer bara sluta illa..

2010-02-12 @ 09:07:00
URL: http://cashmerelolita.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha, nejdå, jag håller med om alla (förutom Audi A5), bara han kommer till skott någongång...!

2010-02-13 @ 13:26:48
URL: http://kompanjonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0