This is the road to hell.

Titeln har inte alls något med att göra hur min sinnestämning är. Jag känner att jag är på topp (utan ironi)! Det är bara Chris Rea som jag lyssnar på i denna stund som sjunger så. Vaknade utvilad och körde ett spinningpass kl 8 och efter det har jag känt mig så glad. Det är nog min grej ändå att träna på morgonen, bara man kommer upp ur den underbara sängen. Har en massa energi, så ska fixa med grejer nu. Idag är jag ledig, annars har jag jobbat hela veckan. Åh, vad jag gillar Lindex! Haha, nu är jag tillbaka i det där Lindex-snacket igen. Men väntar ivrigt på ett besked från ett annat jobb. Ja eller nej. Inatt drömde jag olycksbådande om detta ("tyvärr, Mikaela, du kom tvåa, men det räcker inte, för vi väljer Magda framför dig"), så nu är jag helt plötsligt nervös.

Imorgon ska jag på 60-års kalas (det händer ju inte varje dag!) i Taberg. Får träffa lite släkt, trevligt trevligt. Annars inga storartade planer inför helgen. Just det, ska kolla på Wild Kids på SVT Play; hur kul på en skala är inte detta program? Love it! Vad ska du göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är go du!

Wild kids ÄR gött!

Har inte hängt med denna säsongen dock, men det är la inte försent!

2010-05-01 @ 00:48:24
URL: http://malinsvaren.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Kolla på SVT Play, där finns alla avsnitt + extramaterial som man inte får missa;)

2010-05-11 @ 14:17:31
URL: http://kompanjonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0