Flyttider i dubbel bemärkelse.

Hola!
Snacka om att vara en seg bloggare, kan knappt räknas till skaran som har en publik dagbok. Såhär är det i mitt liv just nu: flyttar till stor lägenhet i Majorna i Göteborg på söndag, ska bli sambo med min kära vän Camilla. Jag, Helena och Jens ska skriva vår c-uppsats/bachelor thesis nu i höst, samt att jag ska läsa kursen Handelsrättslig Översiktskurs, även lustigt kallad HÖKEN. Jag hade min sista schemalagda jobbdag dagen efter min 23-årsdag, så får vi se hur det blir i höst med extratider... Min älskling bor kvar i Trollywood och nu är det äntligen lite närmare att pendla med kommunala medel; 45 min istället för 3 timmar, jippi! Imorgon ska jag och Peter på maskerad med filmtema. Spännande! Just nu sitter jag och är glad över att äntligen vara färdigpackad, regnet öser ner och Bruce sjunger om en flod, mamma gör tacopaj och jag hittade en gamla kôfta att dra på mig (allt annat är ju i flyttlådor!). Nu är det höst, hörrni!




Nu flyttar vi ihop! Ni är hjärtligt välkomna att hälsa på!


Kommentarer
Postat av: Malin

WIHOOOOO!

2009-09-04 @ 21:36:24
URL: http://nasigoreng.blogg.se/
Postat av: anna

det är himla gött! tre små shampoon ligger på tork i en o samma stad. heja!

2009-09-05 @ 00:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0