Mallis.

Heeey!
Hur mår ni? Här sitter jag och letar info till vår uppsats och samtidigt halvkollar lite på Efter Tio med Malou von Sivers. Ah, konstigt, men jag har någon go känsla till detta program, man fastnar. Men nu pratar de om Viktväktarna, tråkigt.  Jo! När jag fyllde år fick jag en väldigt härlig present - en resa med min älskade mamma. Så den 2 oktober åker vi till... damdamdadam: Mallorca! Haha, otippat, inte sant? Jag har aldrig varit där, men har hört att det har ryckt upp sig som semesterställe de senaste åren. Det ska bli underbart med sol, mor-och-dotter-tid och goda restaurangbesök. Och här kommer, apropå ingenting, en bild från maskeraden som var för ett par veckor sedan:


Peter är ju Bleeker från filmen Juno och jag Mia från Pulp Fiction. Yeah! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

typ sötaste mian någonsin! typ bättre än mig tom!!!!

2009-09-22 @ 16:47:43
Postat av: Emelie på jobbet

titta där, en maskeradbild! Ni var så fina och det var så himla kul att ni kom! Kram från Emelie på jobbet=)

2009-09-23 @ 17:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0