I nöjesparken.

Nu har jag sett Quentin Tarantinos Inglorious Basterds på bio två torsdagar i rad. Varför? För att den är grymt bra! Ikväll ska jag, Camilla och Anna gå och se vår ungdomskärlek framträda på Liseberg - Håkan Hellström. Tydligen är det fler som har tänkt samma sak, Helena berättade att hon hade hört på Nyheterna att folk (förmodligen poptjejer) har köat sen igårkväll för att få en bra plats. På Liseberg?! Jag är fascinerad av detta beteende. De förtjänar en ståplats längst fram. Idag har jag läst i en rolig bok som heter Civilrättt och skaffat ett gymkort. Nu så! Här ska det svettas i höst!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag vill med se den!

ÅH JAG VIL MED SE HONOM!



Jag är avis.

2009-09-19 @ 11:38:54
URL: http://nasigoreng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0