A dream comes true.

Imorse vaknade jag tidigt och tittade på Gomorron Sverige lite halvt om halvt. Sedan somnade jag om och vaknade igen när Peter Lemarc var med och intervjuades. Yes! Och nu har jag träffat honom på riktigt också, på Bokmässan som var i helgen. Men är han inte lite divig, eller? Nåja, hans musik är grym för det. Turné nästa höst! Sen efter intervjun tänkte jag stiga upp och äta frulle, men somnade tydligen (!) om och hörde Marianne Rundström i bakgrunden som hade olika gäster och så var det rapport då och då. Men det knäppaste av allt var att jag var helt säker på att Marianne hade fått sällskap av Kevin Costner som var en "ny programledare för SVT". Och ingen i studion eller av oss tv-tittare tyckte att det var speciellt. Jag tyckte (i min halvsömn) och det var sjukt konstigt och imponerande att han var med i morgonsoffan. Shit, det är ju Kevin Costner! Det är ju han som dansar med vargar! Jag blev så besviken när jag vaknade upp av UR-programmet som började efter. Sedan har jag tänkt på Kevin hela dagen och småflinat lite.
  


En bra kombo?


Kommentarer
Postat av: anna

oj vad gammal han har blivit. men du! när far du iväg?!

2009-09-30 @ 23:24:08
Postat av: mikaela

Jag vet! Men han är go för det. Åker i eftermiddag till Ulricehamn, sedan så flyger vi från Jönköping imorgon, wihooo!

2009-10-01 @ 10:25:04
URL: http://kompanjonen.blogg.se/
Postat av: Davida

bajsa med vargar

2009-10-04 @ 12:51:37
URL: http://cashmerelolita.blogg.se/
Postat av: Davida

ska man få höra om mallis eller?

2009-10-13 @ 21:33:16
URL: http://cashmerelolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0