4,5,6,7.

Ingen sovmorgon idag inte. Jag är hemma hos Peter för jag ska jobba extra på Lindex (wohooo wihoo!) under dagen. Gick upp och märkte att jag hade träningsvärk i heela kroppen aooo uuuu, ställde mig i duschen och då kommer två målare (kl7:00 på morgonen!) för att spackla och tapetsera i Peters hall. Aaah! Som tur var kunde han öppna dörren för dem. Jag gömde mig i vardagsrummet och försökte snabbt få på mig kläder. Så just nu är det smått kaos i lägenheten. Grejer överallt! Imorgon åker jag tillbaka mot Göteborg igen, tänkte ta ett mycket tidigt tåg för att, enligt insideinformation från Camilla, mellan kl 7-10 är det 20% rabatt i hela Femman-huset på allting. Jag har klädshoppingförbud, men det kan ju finnas något annat spännande... hehe. Galet helikopterrån också!

Kommentarer
Postat av: Davida

skriv nu din c-uppsats människa ;)

2009-09-28 @ 08:58:51
URL: http://cashmerelolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0