Vem är du. Vem är jag.

Jaha, här sitter man och försöker plugga så drar Camka på värsta System of a Dawn! Och visar mig spännande Idol-klipp... jag frestas. Förstår inte vad jag läser om på Handelsrätten i denna stund. Och nu dansar hon också här. Känner mig dötrist! Ååh, jag träffade en av mina äldsta vänner idag, Alexandra. Det var inte igår! Hon bor uppe i Åre så vi träffas ju tyvärr alldeles för sällan. Men nu undrar jag, vem är du som läser min lilla blogg? För jag vet att jag har stadiga besökare, men inte många som lämnar en kommentar. Så nu önskar jag, skriv något litet kryptiskt tecken eller ett hej i kommentarsfältet, så blir jag glader.



Skål!


Kommentarer
Postat av: anna

jag är en tjej på 23 jordsnurr. intressen: killar, bsb och kompanjonens blogg. låter detta intressant? hör av dig till cooltjej86 så kan vi byta sagan om ringen-bilder.

2009-10-28 @ 22:53:59
Postat av: Malin

Fräsig småmullig böna på 22 vintrar + en gnutta mer ;)

Gillar långa skogspromenader, southern comfort och bilar som går fort. Intresserad? Fatta pennan och skriv till meno-quvinnan55, så kan vi bli unga på nytt!

2009-10-28 @ 23:26:52
Postat av: Karin

Jag kikar in här emellanåt :-)

/Cammens systeryster

2009-10-29 @ 10:05:25
Postat av: camilla

hahaha... Anna och Malin är bara för underbara!



jag läser ju också. men det vet du ju ;)

2009-10-29 @ 10:12:56
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: Davida

jag gilla bök. har båda fötterna i jorden och katona. vill inte träffas varje dag.

2009-11-02 @ 00:43:26
URL: http://cashmerelolita.blogg.se/
Postat av: Erika Sorpola

Hej Mikaela! Hoppas allt är bra med dig! Jag läser din blogg ibland jag med faktiskt... =) så nu vet du det!

2009-11-02 @ 14:33:41
Postat av: hemlig beundrare!

jag läser också din blogg faktiskt! :P

Bara för att du är så snygg!

2009-11-02 @ 21:20:26
URL: http://viccetoria.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0