Uppe med tuppen.

Idag gick jag motvilligt upp tio i sju för att läsa lite mer om hur man analyserar quantitativ och qualitativ information. Buuuu, vad dåligt jag skriver på engelska ibland alltså. Skäms! Sitter och försöker skriva ihop hur vi analyserade vår empiriska data (som vi inte ens har fått ännu), och undviker följande ord (eftersom de redan har skrivits femtio miljoner ggr): we, interviews, respondents, study. Aaaaaah! Bengan, vår handledare, kommer att skratta åt mig. Huhuhuhu. Nu ska jag strax gå och jobba. Det blir roligt att fixa med kläder, stå i kassan och sälja och snacka höstens färger ett tag. Blir totalt hjärnmatt av att ens se orden deductively based analytical strategies and procedures.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0