Tur att framtiden bara kommer en dag i taget.

En fråga som återkommer ofta till mig i dessa tider: vad ska jag hitta på när skolan är färdig? Jag hoppas på att bli helt klar med examen i februari/mars. Det finns så många alternativ! Söka jobb, men var? Världen är mitt slagfält, mohahah. Jag vill bo på samma ställe i mer än ett år, för nu de senaste fyra åren har jag bara flyttat runt och runt, pallar inte det mer på ett tag! Det vore roligt att kasta en pil på en världskarta och sen bara köra...! Jag har planerat att få med mig Peter den här gången iallafall.

Kommentarer
Postat av: maria

STOCKHOLM!

2009-10-26 @ 12:58:56
Postat av: anna

nä men nu bor du faktiskt i göteborg!

2009-10-26 @ 19:27:58
Postat av: mikaela

Jag vet det Anna. Och vi funderar faktiskt på att flytta hit fooooor reaaaal.

2009-10-27 @ 21:23:19
URL: http://kompanjonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0