Research methods.

Najs att inkassera en timma extra idag! Åh, nu ska Camilla och Anna gå och shoppa på stan, själv ska jag sitta här i min ensamhet och skriva på uppsats. Jag vill också gå i butiker med godingar...

Ikväll ska jag ta tåget till min Peter, saknar honom! Han ska få hjälpa mig med att skriva inlämningsuppgifter till Handelsrätten. Aaaaauuu, alla dessa lagar gör mig knäpp! Imorgon kommer hans nya beställda dator, en iMac wihoooo, då ska jag leka med den samt plugga. På tisdag ska jag jobba extra på Lindex, det blir roligt. Onsdag inlämning, sen tentaplugg som bara den på torsdag, handledarträff i Jönköping på fredag samt nätbaserad tenta. På lördag ska jag dricka välförtjänad alkohol, vi kommer ha fest i vår lägenhet! Den här veckan kommer bli, som Jack Bauer brukade säga om sin 24-timmarsdag, the longest week in my life.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0