Stroganoff.

Nu är jag tillbaka i Göteborg, har precis fått korvstroganoff serverad av min goa Cammen. Det går så dåligt med mitt pluggande idag, helt sanslöst! Skriver en mening och sen... stopp. Deprimerande. Men jag hoppas snart på ett ryck. Helgen som tillbringades i Skåne var ljuvlig! Konserten var riktigt grym, blir lycklig av att lyssna på svängigt. Sen körde vi SingStar Disney och efter klockan ett dansade vi till techno på Babel. Haha. På tåget i fredags så bläddrade jag i Kupé, den tidning som SJ delar ut. Då stod det en jätteknäpp handskriven text mitt i tidningen att om jag håller en spik i solen och snurrar runt (något i den stilen) och uttalar någon ramsa med knasiga ord, så kommer jag tre dagar senare få en massa pengar, se bild under här. Jag citerar: "Köp en trisslott... Kommer ni få pengar. Mycket pengar". Det roliga var att det var en gammaldags handstil, typsnitt farmor. Vem kan ha skrivit detta månntro?




Kommentarer
Postat av: camilla

snygg header mickan ;)

2009-10-21 @ 20:35:14
URL: http://cammen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0