90-talet is hett.

Nu åker jag till Lund. Tänk att man säger det på skånsk dialekt; då går det inte att använda sig av utropstecken. På västgöte: Nu åker jag till Lund!!! Preeecis. Jag och Maria är gästerna från storstäderna dvs Sthlm och Gbg. Det blir jätteskoj att träffa Eva-Karin och andra gamla godingar!

lgår kom min sambo hem igen efter en snabbvisit i Ulricehamn. Vi har dragit igång en säsong av Ebba och Didrik, som är en underbar 90-tals serie! Efter det kollade vi på Mammas Pojkar som är ett helt galet program på tv4. Vi är fascinerade och avskräckta på samma gång!

Nu ska jag skriva uppsats samt gå på ett Bodypump-pass (dock inte samtidigt), tåget går kl 15, wihooo.





Kommentarer
Postat av: maria

see you soon, babe!!!!

2009-10-16 @ 11:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0