Ser fullkomligt klart. Snart.

Idag, denna gråa novemberdag har jag besökt optikern och valt ut ett par nya fräsiga bågar. Min syn har blivit sämre, som väntat, men aah, det är aldrig kul att höra det. Funderar på att också skaffa linser. Ni som har linser, är det underbart? Igårkväll spanade jag, Helena och Jerry in Trubbel i Paradiset, som är ett stycke film som går på bio. En ganska dålig film, man skrattade lite då och då annars hyffsat lam. Förutom att Malin Åkerman är duktig, jag gillar henne!  Nu sitter jag här och funderar över kvällens kommande Hemköpshopping, väntar på att Camilla ska komma hem bara. Ska endast köpa föda för en lunch och tågpicknick, för imorgonkväll tar vi X2000 till Stockholm. Jippi!



Kommentarer
Postat av: Malin

Woho vad kuul!

Synd att det aldrig är ngn som funderar på att hälsa på i kalmar :(

2009-11-06 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0