Pilot.

God kväll. Tiden bara rusar iväg. Stockholmsvisiten var riktigt härlig! Vi hade det mysigt tillsammans; Maria, Davida, Camilla och jag. Sen fick jag träffa Matilda och Jessica en kväll också, kul kul! På måndagen hade vår c-uppsatsgrupp möte med ett av Sveriges bästa arbetsplatser för intervjuer. Idag har vi gjort en till intervju, nu återstår en. Så ska vi skriva ihop allt + analysera. Jag är stressad! Baaaah. Har fått mina nya glasögon idag, så nu jäklar ser jag allt superbra. Jag kan läsa hur liten text som helst på långt håll. Lycka! Hallå, var på ett Body Attack-pass för första gången i mitt liv tidigare ikväll. Aaaauu vad dålig jag var! Men det var roligt och väldigt hurtigt. Hurtigt var ordet. Men ibland är det det enda som man behöver för att bli på riktigt gött humör. Just det, har nu sett fem svenska kändisar inom loppet av tre dagar. Så coolt.


Dessa brillor från Smarteyes (jag är dessvärre en fattig student så håller mig borta från Hugo Boss-bågar) pryder numera min näsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0