Klappar.

Hoho. Idag åkte jag och Camma till IKEA. Shoppade främst korv och ramar. Jag tänkte ge en en förstoring på Filippa till min mamma i julklapp. Vi alla saknar den goa och tjuriga katten. Kom på en rolig grej till pappa i julklapp alt. födelsedagspresse; Anna Holt Polis på DVD. En serie som kom... 1996? Han hade en liten roll i den, så det kan ju vara kul att se igen! Pappa is skurk! Nu ska jag skriva klart en opponering inför möte imorgon, sen dressa om för restaurangbesök.


Denna bild ska bli inramad.


En oväntad comeback!


Kommentarer
Postat av: victoria

Söta lilla filippa!

Söta lilla Mikaela :)

2009-11-25 @ 22:25:01
Postat av: Davida

läser inte päronen din blogg??

2009-11-26 @ 12:15:15
URL: http://cashmerelolita.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hoho, nää de vet nog inte vad en blogg är riktigt.

2009-11-26 @ 22:38:38
URL: http://kompanjonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0