En matt tjej med ett tråkigt inlägg, sorry.

Tillfällig känsla: matthet. Var tvungen att lägga mig i soffan för att inte ramla ihop. Jag vet inte om det beror på vaccinsprutan eller allmänna syndrom som skoltrötthet. Min arma arm är så öm! Så nu ligger jag här och lyssnar på Radiohead och är lite less. Igår kände jag inte av eventuella biverkningar alls, och i förmiddags var jag ute och gick i Slottskogen, hurtigt värre. Men nu...

Imorgonkväll kommer mamma och pappa till storstan för att lyssna på Bo Kaspers Orkester. Efter det ska vi gå på restaurang, sedan följer jag med dem hem till Ulricehamn. Grejen är den att vi ska ha opponeringsmöte för uppsatsen i Jönköping på torsdag, så det blir en blixtvisit hemma hos föräldrarna. Najs!

Nu har jag äntligen skickat in framkallning av foton! Det har tagit x antal år att komma till skott, men nu blir det snart fina album.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0