The comb.

Så nu i helgen har ju världens goaste Cammen varit och hälsat på mig. Vi har shoppat loss (främst hon, jag var mest support. Bra för mig!), hängt, åkt tunnelbana, bränt potatis, druckit vin, ätit B&J (aaaaah), gått på bio och bara haft det mysigt som en mama och papi kan ha! För er som inte vet, jag är definierad mamma och hon pappa. Oj, det låter helt freaky, men så är det, sedan lång tid tillbaka. Vi är också Smirnoff. Nu försöker jag att lägga in bilder från kameran, men min jäkla Amilo till dator är min värsta fiende, jag hatar den faktiskt för det mesta. Hata är ett väldigt hårt ord, jag hatar inga människor, men prylar är tillåtet. Den förstår inte hur man öppnar ett program alt. en fil utan att tänka, (svarar inte), söker efter en lösning i ett par minuter. Värdelös! När jag är klar med min utbildning och fått jobb då har jag lovat mig själv att köpa detta: en ny dator med mycket god prestanda samt en snygg och dyr handväska (Mulberry). (Okej, nu har jag kunnat lägga in bilderna, två timmar senare):



"Piccadilly Circus..." (tänk löjliga låten, det gjorde vi)


Chailatte, en klassiker!


Camma och min kära kusin Karin in action i rulltrappan!


Påskliljor, är det crazy balloj eller ej?!

Kommentarer
Postat av: maria

oooh, ni är goa och jag längtar till v 16!!!!!!!!!!!

2009-03-12 @ 08:02:16
URL: http://trumpetklister.blogspot.com
Postat av: malin

ÅÅÅÅ CRAZY-BALOJ!

2009-03-12 @ 11:50:37
Postat av: anna

åh, jag har så fräscha föräldrar! snyggingar

2009-03-12 @ 12:32:48
Postat av: camilla

haha... rulltrappebilden var ju snygg!

2009-03-12 @ 13:29:10
URL: http://cammen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0