Tre.

Aha! Utmanad!

Tre jobb jag har haft: ICA Kvantum, Toys R' Us och självklart... Lindex!
Tre platser jag har bott på: Trosa (bara för att det är kul, erkänn), pärlan vid vår strand Ulricehamn och blåsiga Jönköping
Tre saker jag gillar att se på TV: jag har ingen TV, men hm, Wild Kids för tillfället, Grey's Anatomy och film utan avbrott
Tre favoriträtter: Sushi! Kött! Risotto!
Tre platser jag helst skulle vilja vara på just nu: På en Oscarsgala, i ett bollhav och i suiten på världens lyxigaste hotell.
Tre personer jag utmanar: Oj! Får ju inte ta samme som Camma... Okej: Davida, Hanna, Alexandra.

Jaha, men det var inte svårt. Man kanske ska lägga till någon kategori?

Tre kändisar som jag kan tänka mig att bjuda hem på en middag utan att det blir konstigt: Peter Stormare (han verkar vara en trevlig prick!), sir Elton John och, gud vad lurigt.... Uma Thurman?

Kommentarer
Postat av: MAlinMalin

hahahahaha

Uma Thurman var kul och oväntat!



Men du!

Jag har redan utmanat Davida!

2009-03-13 @ 16:05:05
URL: http://nasigoreng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0