Tips.

Tillbaka till verkligheten. Nu har jag inte pluggat på hela tio dar eftersom min goodie har varit här (ni får mobba mig!), idag for han hem till Sverige igen, så nu är det bara att återgå till böckerna. Blaaah. Alltså fredagskväll var så himla rolig, men jag tror inte att jag har varit så förstörd/bakfull som igår under detta året. Hur gick detta till? Några öl och ett glas vin. Men det kom något gott ur allt detta: vi återupptäckte Wild Kids på svt|play igår. Underbart program! Jag skrattar högt hela tiden. Sju avsnitt på raken (tur att det inte har lagts ut några fler ännu, för min studietids skull...)! Du måste titta på det!

Jag måste däremot titta på alla lecture notes som ligger utspridda här i sängen...

Godnatt.


Ola spanar intensivt efter lejonen och björnarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0