Gryoog.

Aaah, sitter och skriver referenslista. Dödstråkigt! Det tar sån tid. Den här dagen har gått åt till att skriva på denna fördömda assignment om Japans forne premiärminister och hans reform om att privatisera posten i landet. Hjälp, jag blir helt knäpp av detta! 2000 ord. Jag kommer aldrig upp till det! Nu är det kanske 1300... inget sammanhang alls. Och detta ska vara inne på måndagkväll (bra planerat, Miccha, mycket bra). Nu ska jag strax ta bussen för att möta Camilla! Det ska bli så roligt i helgen! Inte tänka på Japan överhuvudtaget, fast på söndagnatt och måndag, då jäklar ska det skriva ihop det sista, huhuhuh.

Just det, vi var och kollade på Hairspray-musikalen häromdagen. Väldigt go!

Kommentarer
Postat av: datahakkern!!!!

haré gött brudar! nu är jag hos anna och har snott hennes dator... moahahahahahahahahahhahahah!!!! hej!

2009-03-06 @ 17:03:47
URL: http://trumpetklister.blogspot.com
Postat av: jenny

nu har jag läst detta hundra gånger...

nu e det inte skoj mer.

du får ju skriva nått nytt!

2009-03-24 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0