///

Alltså, jag är så himla ledsen för jag ligger hemma i sängen med feber! Just nu när det blir en av de roligaste helgerna i London. Peter och hela hans familj kom igår och imorgonkväll kommer mina föräldrar. Jag känner mig som Astrid Lindgrens Madicken när hon inte får följa med på en klassresa för att hon är sjuk, minns du? Käkar piller som bara den, hoppas att jag är "pigg" till kvällen för då ska vi gå på musikal - The Phantom Of The Opera. Aaah, deprimerande värre att ligga här i pyjamasen när de andra är på sightseeing...


Kommentarer
Postat av: Anonym

men noooooo, stackars liten! jag håller tummarna för att det blir bättre!! du får äta mkt frukt och vitaminer med! puss!

2009-03-20 @ 12:41:42
URL: http://trumpetklister.blogspot.com
Postat av: anna

åh nej! krya på dig!

2009-03-20 @ 17:04:33
Postat av: Davida

jag är också sjuuuuuk

2009-03-20 @ 17:06:10
URL: http://cashmerelolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0