Liseberg och shopping.

Jag och Peter hade en heldag i Göteborg häromdagen. Där träffade vi Anna på fika, shoppade på rea, åt strömming i Saluhallen och sen tog vi en svängom på Liseberg med Daniel och Therese. Vi  åkte la några olika attraktioner och spelade på chokladhjulen, dock hade de liiite mer tur än oss, de vann 6 kilo choklad, sinnes! Jag satt längst fram på Flumride och blev en dränkt katt...

De här godingarna lyckades jag finna på halva priset, yes!



Och även denna finfina Nightfly-lampa som jag har spanat in i över ett år! Love it!

Tjoho!


Kommentarer
Postat av: anna

gött, blir perfekt i din lägenhet i göteborg :)

2009-07-16 @ 10:45:09
Postat av: Malin

Härliga tider miccha

2009-07-16 @ 20:27:08
Postat av: mikaela

Visst blir den? I sovrummet tänkte jag.

2009-07-16 @ 23:44:02
URL: http://kompanjonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0