Tänderna på törk.

Det är varmt ute! Oh my. Fått mitt sommarschema så nu ska här planeras. Dagsutflykter och annat kul som kan hittas på i en svensk idyll. En gång är jag till och med ledig sex dagar i sträck! Jag ska snacka med semesterfirande PG för att komma fram till den ultimata spenderingen av lediga dagar. Igår var första dagen på jobbet, känns skoj att vara tillbaka. Kunderna blir dock lite galna när det vankas REA. Bikinisar bara slängs hej vilt i omklädningsrummen. Baaah.
Resan har gått så fort, det är lustigt att man i ena stunden är på Berlins tågstation (och shoppar loss på Body Shop!) och i nästa avnjuts en sushimiddag med familj i en medelstor svensk stad. Ja, det finns väl bättre exempel på kontraster. Nåväl. Jag bara flamsar. Här kommer en go bild från Schönbrunn i Wien:


Kommentarer
Postat av: camilla

var du verkligen sugen på sushi nu då?

2009-07-01 @ 21:48:33
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: anna

ulricehamn - en medelstor stad! ha ha



men trodde du hade fått nog av body shop vid det här laget!?

2009-07-02 @ 08:45:21
Postat av: mikaela

Jag var sugen på sushi, nästan alltid! OCh alltid sugen på Body Shop! Du skulle sett hur galna vi blev i butiken. Det är Trolly som är en medelstor stad i detta fallet;)

2009-07-02 @ 08:59:27
URL: http://kompanjonen.blogg.se/
Postat av: ekot

jag är rädd att aldrig mer bli sugen på sushi.

längtar tills du kommer till uhamn!

2009-07-02 @ 22:10:54
Postat av: maria

ni är snyggonbryggon! jag är en smält pöl som saknar en glassvän som kunde varit duuu! men vi får ringas... SNART!

2009-07-03 @ 00:12:34
URL: http://trumpetklister.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0