Dilemma.

Ah, får beslutsångest här! Dilemma: vill åka till Emmabodafestivalen på lördagen, det går ett bra tåg dit och så kan jag enkelt köpa en endagsbiljett. Kul! Men det blir så komplicerat att komma hem, jag kanske får åka med i en bil till Ulricehamn, men då måste jag åka tåg i fyra timmar sen efter det till Trollywood (ska jobba på måndagen). Det går inga förbindelser mellan Emmaboda - Trollhättan. Det finns en biljett för 500:- till Göteborg! Oavsett hur jag gör kommer det kosta minst 900:- och ta dödslång tid att resa, men tänk, det är ju Emmaboda! Är det värt det för en dag? Kan inte bestämma mig. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: maria

klart du ska diiiit! ahhhh, det vore kul kul kuuuuuul!

2009-07-27 @ 13:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0