Chailatte.

Två dagar i skolan och jag är glad. Men ännu är det nog ingen som tar mig som en äkta Londonbo, eftersom jag går runt med kartor över gator och tunnelbanesystemet i högsta hugg. Det är galet; staden är såå stor! Just nu har jag inga direkta matvanor (allt blir lite mer normalt när jag kan packa upp väskan och ha tillgång till kök) så jag är ett stort fan av STARBUCKS just nu, det är helt underbart! Jag älskar deras chailatte, inredningen, personalen och bakgrundsmusiken. Mmm, jag sitter och myser. Jag har träffat en massa trevliga (och en otrevlig kille som jag fick sitta bredvid första dagen i skolan, uuuah!), det känns skönt. Tack för goa kommentarer här på kompanjonen, jag blir jätteglad! Imorgon har jag förmiddagen fri, därför har jag planerat att besöka Harrods, som har världens SALE just nu. Men jag minns nyårslöftet: inte köpa onödiga småsaker...

Ciao bella!


Kommentarer
Postat av: azalean

Gott du fått boende gumman!

Ta hand om dig och villa inte bort dig i storstan.. ;-)

KRAAM

2009-01-14 @ 13:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0