Monkin's Spa.

Människor, så mycket människor överallt i London. Det är intressant att studera dem i rulltrappan, på tunnelbanan, på gatan... Det tar aldrig slut på nya ansikten! Detta är inte tänkt att bli ett djupt inlägg om vår existentiella tillvaro (för jag kan inte skriva om dessa ämnen!), utan inget annan än ett konstaterande. Jag undrar, ja, vad undrar jag egentligen... hur de tänker och känner. Vart är de på väg? Det finns tre typer: den stressade personen som måste gå fortare än alla andra, turisten som går i klungor och tar upp hela vägen (som gör den stressade ännu mer hetsig) och den som har en ledig dag och går med en annan ledig person för att insupa storstan. So far, so good.


Här kommer en bild från gårdagens sightseeing: jätten med sina små vänner.




Kommentarer
Postat av: maria

snyyyygg bild!!! och jag har insett, jag är den stressade även när jag är ledig och jag blir sjukt aggro på alla andra och igår klämde jag nästan en tjej mot dörren i tunnelbanan när hon försökte smita föra... borde jag gå i terapi?

2009-02-01 @ 13:13:48
URL: http://trumpetklister.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0