Biljettsläpp.

Imorgonbitti gäller det, klockan 10.00 (9.00 för mig) är det biljettsläpp för Bruce Springsteen & The E-Street Band, den 4:e och 5:e juni i Stockholm. Jag vill ha biljetter. Jag måste lyckas i kampen.

Senaste nytt! Nu har jag besökt  the Dining Hall som är med i Harry Potter-filmerna. En autentisk inspelningsplats, aaah, jag har förkärlek för det. Igår for skolan på en tripp till Oxford, staden som är känd för sitt toppenuniversitet. Så fint! Byggnaderna, gatorna, kyrkorna... ja, allt. Där skulle jag verkligen kunna tänka mig att plugga (in my dreams). Sov gott!



Studenterna äter lunch här varje dag, på eftermiddagen är salen ett hett turistmål, pga. Harry-filmerna.



Vy från ett högt torn.



Det var faktiskt jättehögt upp, man gick i smala branta trappor och trodde att man skulle ramla, men vilken utsikt, hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0