Sandwich, anyone?

Woooo! Jag hittade hem! Även om jag är lite berusad i sinnet så blev jag liite rädd när jag skulle gå från busshållplatsen till lägenheten. Tjejerna har åkt hem till Sverige denna helg, så det är bara jag här. Kvarteren är... vad ska man säga, skumma, kriminella, njää, men lite scary, så jag gick med överfallsalarmet i handen. Men det var ju lugnt! Ikväll har vi varit på fest på en båt. Jao, det gungade hela tiden. Kul! Jag trivs! Det enda som jag är trött på är alla dessa förbannade sandwiches, överallt! Lunch? Sandwich. Dinner? Sandwich with chips. Baaaaah. Mina eventuella planer på en nyttig vår är ännu inte bortblåsta, men dessa mackor underlättar verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: camilla

Du får väl säga att du har gluten. då slipper du alla mackor ;)

2009-01-17 @ 09:27:55
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: anna

mycket bra med larmet! jag blir stolt

2009-01-18 @ 14:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0