Quidam.

Cirque Du Soleil - Quidam. Den showen var jag tillsammans med två tjejer från Argentina (vi delar rum här på hostellet, de pluggar inte här) och såg i afton på Royal Albert Hall. Det var coolt, fantastiskt och... spektakulärt, jao det är rätt ord! Helt galna konster och akrobatikuppvisningar. Man fick inte använda kameran, så tyvärr har jag inga egna bilder, men det finns en massa om man googlar. Nu snackar brudarna en massa spanska, jag är lost, så jag vände mig till datorn istället, hehehe. Åh, vad skönt det ska bli att sova, eller vad säger ni? Just det, jag fyndade på Harrods innan idag...;)


Kommentarer
Postat av: camilla

berätta om fynden! visa oss!

2009-01-15 @ 09:48:28
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: Davida

Du fick ju inte fynda! Ändock är jag mycket nyfiken! Har du köpt en cool Harrods bag nu så att du kan vara lika cool som Anna T på högstadiet?? ;)

2009-01-15 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0