London Calling.

Tiden närmar sig. På onsdag (!) lämnar jag Sverige för en storstad. Jag har börjat tänka i vikt - är det värt att ta med sig t.ex. datorväska och ett par extra stövlar? Tänk vad fort det kommer upp till 25 kg; vilket är maxvikt på planet! Jag har alldeles för mycket saker och kläder, jag är en god konsumerare i detta samhälle. Men, nu blir det ändring på det. Mitt nyårslöfte: inte köpa en massa småsaker (typ ett par örhängen där, ett coolt nagellack, en blommig sax, en liten figur - undantag PEZ) utan istället satsa på få kvalitetsprylar. Jag ska klara det! Peter tycker att jag är tråkig i dessa dagar som bara sitter vid datorn och är nojig över packning och olika mejl från skolan. Men jag tycker att jag har all rätt till att vara lite pirrig och förvirrad! Skolan som jag ska gå i heter alltså University of Westminster och bara namnet låter ju flashigt. Så nu är det upp till bevis; är jag lika flashig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0