Kategori: lycka + allmänt.

Vet ni vad? Jag ska få se Bruce två gånger! Jag försökte verkligen att boka biljetter, men på sidan stod det SLUT, därför var jag lite deppig när jag stängde av datorn och begav mig till skolan. Men så fick jag sms från P och han hade lyckats få tag i biljetter för båda konserterna. Jippooo! Jag är så glad!

Idag är planen:
√ tvätta
√ åka till skolan
√ plugga
√ följa med Nadine (en qvinne från Tyskland, jag försökte ge mig på att prata tyska ett tag, det gick inte) på en lägenhetsvisning
√ laga mat för att göra framtida lunchlådor

Ah men gud, vad roligt. Ironi ironi. Det som jag tycker är lite tråkigt här i UK är att jag har svårt för att vara ironisk på engelskt språk utan att det uppfattas som helt fel. Älskar ju att vara ironisk.

Kommentarer
Postat av: camilla

ojoj! två ggr alltså!

det blir inte billigt för dig.

det hade väl räckt med en



det här med ironin, du får väl lägga till ett härligt -NOT!! på slutet. haha.. det borde ju gå hem :)

2009-01-27 @ 12:31:46
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: maria

men åååh, kul för dig! OCH kul för mig eftersom jag kräver att få träffa dig då du är i storstaden.....

2009-01-27 @ 12:57:46
URL: http://trumpetklister.blogspot.com
Postat av: jennyviola

hej miccan lilla!!2 gånger.. det låter mäktigt. jag skall med se brucan.. men vit inte vilken konsert. e det samma får vi ses!!!

det var länge sen vi sågs. vi får ses.. då kanke!!

hr e det annars... du mår bra allt är bra alla glada ett o två, hej å hå



kram vettja

2009-01-30 @ 15:42:53
Postat av: mikaela

Camilla: två är bättre än en! Ja, haha, det här med NOT är ju en ganska god idé, jag ska prova't...

Maria: ja, det blir ju perfekt! Maria + Bruce + Stockholm = a dream coming true.

Jenny: oooh, ska du?! Det borde ju vara samma, om du inte bokade för den 7 juni. Det vore jätteskoj att ses!

2009-01-31 @ 17:20:21
URL: http://kompanjonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0