Detta är ett tråkigt inlägg, men nu när du ändå är här.

Imorgon börjar skolan på riktigt, med kurserna och plugg. Första kursen för dagen: Retail Management. Därefter Human Resource Development. Igår åkte jag till IKEA (för det är ju det bästa stället när man ska hitta saker till hemmet fort, så inte pga. att jag längtar så mycket till svensk spirit redan) och inhandlade två kuddar, täcke, sängkläder, handduk, ljus, blommor och förvaringsboxar; och voilà, genast blev rummet mer okej. Nästa uppdrag är att hitta affischer som kan täcka dessa lama väggar. I afton gick jag och Karin på en dansshow: Edward Scissorhands. Jag är seriöst kulturell these days, toppen! Nu måste jag läsa de sista sidorna i Twilight som är spännande värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0