Destination: nådd.

Nu är jag förflyttad (eller jag fick väl gå själv med dessa heavy bags, uuh!) till min boplats för de kommande fem månaderna. Det känns fint, men än så länge är det väldigt tomt i mitt stackars rum. Morgondagens uppdrag: handla föda. Lördag: IKEA. Tjejerna som jag delar med är goa, det kommer bli en toppenvår (jag trodde inte att jag kunde vara såhär hurtig!). 

D-dogg & Camma, det som jag fyndade på Harrods var ett par träningsbyxor och en cool träningstischa från Adidas by Stella McCartney (typ 60% rea, jippi!), så nu finns det hopp igen om en löprunda. Kanske. När det blir varmare ute. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Davida

Du! De där fynden var helt okej måste jag säga! Med hopp om ett mindre flötigt 2009!!

2009-01-16 @ 13:20:25
URL: http://cashmerelolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0