Regression analysis.

Hallu! Då är det snart helg! Inte så jättestor skillnad för mig som är "ledig" varje dag. Eller rättare sagt, man känner sig aldrig ledig när man är student. Så fort som jag gör något annat (typ kollar facebook femtioelva ggr, går och handlar föda, brygger kaffe, filar på CV) får jag dåligt samvete över att jag inte pluggar istället. Det ska ändå bli en kul helg! Plugga imorgon förmiddag, sen kommer Peter på besök och på kvällen ska vi alla fira Helena som fyllde år igår.

Åh, jag är så glad för jag fick tag i biljetter till Peter Lemarc-konsert (jaaa, mobba mig hur mycket ni vill, teens!). Den är först 1 oktober, så det är ju dödslång tid kvar. Men redan slutsålt! De kostade 600 spänn styck, dÿrt som faen! Men det är han värd. Hur go är inte min vän Maria som skickade ett brev till mig med en urklippt artikel om honom i DN? Omtanke, mmm.

Bion igår, ja. Den var fin, bra, men liiite tramsig ibland alltså. Men äsch, så ska det vara!


Kommentarer
Postat av: Davida

jag älskar ordet trams

2009-12-04 @ 12:47:14
URL: http://cashmerelolita.blogg.se/
Postat av: maria

men jag skickar ju bara brev till goingar!

2009-12-05 @ 12:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0