Yellow.

Just nu befinner jag mig i lokaler som jag aldrig tidigare har besökt. Högskolan i Väst. Väldigt fint må jag säga. De verkar ha något event här med utbildningsministern och en massa finklätt folk som går runt och inspekterar biblioteket. Jag ska skriva på ett asroligt  case i ett par timmar, sedan ska jag träffa en tjej som pluggar här, vi jobbade ihop i somras. Därefter plugg, hälsa på hos Lindex (visst låter det som om det är en person?), träffa P och äta sushi, sen bio! Det är nästan så att jag vill sjunga med kent: "som en perfekt och underbar dag...", förutom en sak... mitt stackars hår!

Namn: Hår
Ålder: 22
Ursprungsfärg: Skandinavisk blond (råttfärgad)
Familj: Mikaela Jönsson och schampohyllan
Längd: Kort
Aktuell med: Har precis blivit ljust med en gul nyans och är aktör på ett förvirrat huvud som spenderade 940:- för detta.

Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha... mikaela! Du är ju så förbannat rolig!

jag vill se ditt "nya" hår.

får jag dejta det imorgon?

vilken film skall ni se? Wall:e? eller den där nya med angelina? tell me!

2008-09-12 @ 16:59:30
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: ball

Stackars sate!

Men det brukar ju vara ganska fint när du vart hos frissan, trots att du inte tyckker det...

Du är säkkert gulligare än någonsin!

2008-09-13 @ 09:13:11
URL: http://nasigoreng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0