Kalender 2008.

Alltså. Jag fattar inte vart den här hösten tar vägen?!  Hallå? Det känns som om den redan är klar. Jag behöver: planering och struktur. Min kalender är min bästa matriella vän i dessa dagar. Näe, jag fattar inte. Tiden bara säger "svuuusch". Deadlines hit och dit. Vad händer annars? Dödsstraff? Maaaama. Det som är mest förvirrande är att jag bara packar ihop, åker, packar upp, typ var tredje dag. Här, Trollywood och Ulricehamn. Jag är trött på att bära tunga väskor, I'm telling you. Det som är positivt är att jag inte hinner bli trött på ett ställe, för då går nästa tåg. Till helgen ska jag jobba på Lindex. Det är nyöppning med extraerbjudanden. Butiken är helrenoverad och så har kosmetika-avdelningen kommit också. Roligt!

Just det! Det är såhär: P ska till USA (aaaaaah, jag vill med!) med jobbet och göra viktiga grejer (typ kolla lite på flygmotorer och lite möten?) och... shoppa! Kan du hjälpa mig att komma på något som man kan beställa? Som är dyrt här i Sve, men som man kan köpa därborta "nu när dollarn är så låg". Jag undrar hur många ggr den meningen har yttrats under det gångna året. Jag tänker mig något lyxigt, tekniskt, skönhetsproduktsaktigt eller så. Kom med förslag!

Okej, nu ska jag planera lite till. Over and out.

Kommentarer
Postat av: anna

converse

2008-09-23 @ 23:17:02
Postat av: anna

ipod

2008-09-23 @ 23:17:56
Postat av: Pettra

en karl åt mig?

2008-09-24 @ 21:12:33
Postat av: camilla

är det inte dags att unna sig den där väskan du så gärna vill ha?

2008-09-24 @ 22:38:06
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Mycket intressanta förslag... den här karln, Petra, ska han vara en native american eller kanske en kanadensare? Hm, den här väskan alltså, jag vet inte alltså. Men mjaaa man blir ju lite sugen (Mulberry!). iPod har jag inte tänkt på, men nu när det är på tal så, ah, det är ju alltid gött med nya tekniska prylar.

2008-09-24 @ 23:03:32
URL: http://kompanjonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0