Täcknamn: Toffel.

Tiden går som vanligt überfort. Bloggen har inte glömts bort, men ack vad dålig jag är på att uppdatera. Tänk att det är september! Det händer en massa små händelser som gör livet gott (utan att låta alltför pretentiös, va?). Men jag blir alltid duktig på att blogga när jag tentapluggar, så det kommer, det kommer.


Det här blir jag knäpp på: att jag har flyttat ifrån P och känner mig toffligare än någonsin (resumé: jag pluggar i Jönköping, men har bott hos the man under sommaren och jobbat där (underbara jobb!), nu när studierna drar igång igen dras alltså jag automatiskt tillbaka till den blåsiga stan vid Vättern. Just nu vill jag bara vara hos honom och ha det fint). Men jag får ta och lyssna på Independence Woman med Destiny's Child eller dyl. Buhuuu.


Så har jag joinat  Jönköpings Simsällskap och jobbar som simtränare två eftermiddagar i veckan. Snacka om att jag har glömt att kombinationen killar i 12-årsåldern + vatten + deras högljudda stämmor är ett kapitel för sig. "KILLAAAR, lyssna nu!" Men de flesta är snälla och simmar allt man vill. Apropå simning; Christoffer är grymt duktig i Paralympics! Jag fattar inte att det är han. Jag är så glad för hans skull!


Kommentarer
Postat av: Ballekamel

Vad är mens?

2008-09-11 @ 00:28:03
URL: http://nasigoreng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0