Sim.

Alltså, vilka kids! Jag blir knäpp! Det är simträningen jag talar om. Sjukt jobbiga småkillar i 12-årsåldern som stör de andra simmarna, pratar konstant och är allmänt uppkäftiga. Jag är helt hes för att jag har sagt (rytit?) till dem x gånger. Till slut fick de gå upp och sätta sig. En kallar mig jävla kärring. Inte okej. Det är inte därför som jag åker till en varm simhall 2 ggr/ veckan x 3½ timme för att bli helt utmattad på grund av ett par ouppfostrade killar. Pjuh! Nu får du inte tro att jag inte tycker det är roligt, för det kul med de simmare som lyssnar och är på träningen för att simma. Som är där för att träna, inte för att tjafsa. Baaah! Jag önskar att jag kunde ryta till som en man (eller Mufasa), sådär så att de blir rädda för en.

Kommentarer
Postat av: camilla

det kan du!

I helgen skall vi ha rytar-övningar!

2008-09-30 @ 22:00:55
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: Annie

Nu kan man verkligen förstå hur jobbiga vi var mot Henning, Martin, Johan, Nazanin och Håkan. Det är så man skäms över sig själv när man tänker på det.

2008-09-30 @ 22:31:17
URL: http://anniehallander.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jatack, Camma!

Annie! Jag vill minnas att du var väldigt duktig. Den som vi i såna fall var jobbigast mot var väl Frans?

2008-10-01 @ 20:22:59
URL: http://kompanjonen.blogg.se/
Postat av: Annie

Just det Franns, stakars sate. Fy fasiken vad elaka vi var mot han. Han måste tyckt att vi var det jobbigaste personerna på hela världen. Kommer ihåg att jag och Victoria inte var speciellt snälla mot Henning heller, vi simmade inte något av de han sa till oss...

2008-10-02 @ 14:52:10
Postat av: victoria

Henning fick de han förtjänade för att han var kompis med andreas. Men jag har faktiskt dåligt samvete nuförtiden över hur jag betedde mig. Frans avgudade jag, haha han va ju hur skön som helst. Man behövde liksom inte ha respekt för honom.

Kram på er tjejer!

Och Du Mikaela. De tär inte bättre med 3 åringar som jag har i simmet nu. Uscha så tråkigt det är. Dom kan ju inte ens simma, gör dock som man säger. Hehe

2008-10-02 @ 15:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0