Piratbyxa.

Gu' vad ont jag kommer att ha i mina armar imorgon. Har varit på ett skivstångspass och de stackars armarna fick en chock! Så bestämde jag mig för att inte byta vikter heller (för den där lilla metallsäkerhetsgrejen satt så hårt!) därför blev det astungt i slutet. Jag kan inte lyfta dem uppåt nu. Har du provat att trycka båda armarna mot dörrkarmen i en minut, sedan gå ett steg framåt och så lyfts armarna upp av sig självt? (Man gjorde det ofta när man var i 10-årsåldern) Det är kul!

Sedan fick jag kvällsmat hos Elin. Så himla knäppt när jag åkte bussen hem efter det; jag hade fortfarande mina träningskläder på, men min kavaj till jacka över och vanliga skor. Mina träningsbyxor är såna här Puma, svarta, i lite glansigt material och trekvartslånga. Det är ju dödskallt ute! Förstå vilken konstig mix av kläder och vilken köldchock mina vader fick. Väntan vid Juneporten i 21 minuter, roligare aktiviteter finns det. Men nu är jag inte bitter för det längre! Imorgon är en hurtig dag. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0