Jag blir så trött.

Aaaah! Jag har precis varit med om något obehagligt. Uuah, jag är fortfarande lite skärrad. Sitter i en datasal i skolan för jag skulle skriva ut ett project proposal och boka massa tågbiljetter samt annat smått och gott. Är helt själv med tjugo datorer, då kommer det in en skum kille. Först vill han ha hjälp med hur man kommer in på sin skolmejl, sen börjar han fråga på mumlande engelska vad jag heter, vad jag pluggar, var mina föräldrar bor ("Herregud! Lämna mig ifred", tänker jag men är för uppfostrad för att säga det högt). Sen kommer han fram till min dator och bara står och hänger. Så tycker han att vi ska gå och fika en dag, jag säger "No, thank you". Då börjar det läskiga: han fortsätter och frågar och upprepar: "yes, yes, yes, yes..." Och jag bara hoppas innerligt att det ska komma in någon student i salen. Hjälp! "Bara för att du har en pojkvän, så vill du inte få nya vänner?" Helt stöddig och fortfarande mumlande engelska. Jo, men inte han! Så till slut går han när jag maniskt stirrar på min dataskärm, men precis innan så smeker han min arm! What?! Inte okej. Jag känner att jag måste gå till biblioteket och gömma mig. Den här dagen börjar inget bra.

Kommentarer
Postat av: camilla

uuuh! herregud!

2008-09-18 @ 12:32:30
URL: http://cammen.blogg.se/
Postat av: maria

men åh, stackars liten! FYYYY! INTE OK! (av honom alltså.)

2008-09-18 @ 13:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0