Fint salt med jod.

Min lediga dag igår blev mucho lyckad. Sushi till lunch, sen tog jag tåget till mormor i Taberg, hon blev glad. Så fick jag reda på resultatet på tentan; och jag klarade den! Pjuh! Sedan fyndade jag en fin Marimekko-mugg. Åkte till Friskis och tränade (träningsvärk i rumpan, aaauh!) med snygga Elin. Därpå gick vi och fikade (underbar chai latte på Coffeehouse by George!) samt bio på det: Patrik 1,5. Haha, det fanns inte många filmer att välja på utöver uttjatade Arn och Mamma Mia, därför blev det en svensk komedi. Den var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Gustaf Skarsgård var grymt bra som en mild, snäll och barnlängtande gay.

Nu idag ska jag i alla fall gå på föreläsning som börjar klockan ett. Innan dess ska far komma in till storstaden så ska hela familjestyrkan käka lunch på något chic ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0