6 oktober.

Joo, såhär är det. Ett nyfiket infall och slumpmässiga grejer gjorde att jag idag besökte ett medium, en healare. Jag har alltid varit skeptiskt mot new age-flum, men jag tyckte ändå att det kunde vara kul att prova på, inte annat för att se vad healaren har att säga. Det var galet, roligt och skrämmande. Kvinnan, som är runt 30-35 årsåldern, är en av de främsta inom sitt område. Hon berättade om hur jag är som person, vad för grejer som tynger, vad som är bra, vad som är dåligt. Det är sånt som man vet om sig själv egentligen, bara det att det känns kusligt att höra någon annan säga det. Sedan "kände" hon Peters själ (jag vet, det låter helt flummigt när man ska berätta om det) och berättade precis hur han är som person, vad för karaktärsdrag han har. Sedan tog hon upp lite från barndomen och vad hon ser som mitt jobb och lite annat som jag inte vill skriva om här. Och det är... jäkligt skumt att hon har rätt om mycket. Ja, gud, det här tåls att tänkas på. Det är klart att man inte ska ta allt bokstavligt talat, men det går inte att komma ifrån att allt är inte ett påhitt. I'm telling you, det är värt att testa om du får chansen! Mest för att få sig en liten tankeställare om livet.

Kommentarer
Postat av: malan

oj! får man höra mer om det här om man ringer dig? eller spar du det tills vi ses i veckan? eller är det hemligt?

2008-10-06 @ 22:57:42
URL: http://nasigoreng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0